Christian Schwartz

Bestyrelsesmedlem
Formand

Cand.merc.jur årgang 2021
jf@jfsdu.dk

Christina Keis

Bestyrelsesmedlem
Næstformand

Ba.jur årgang 2022
jf@jfsdu.dk

Christian Buhl

Bestyrelsesmedlem
Kasserer – Økonomiudvalget (udvalgsansvarlig)

BA.jur årgang 2023
kasserer@jfsdu.dk

Nelli Bukh

Bestyrelsesmedlem
Socialt arrangements udvalg (udvalgsansvarlig)

Cand.jur. årgang 2020
socialt@jfsdu.dk

Silke Kobbelgaard

Bestyrelsesmedlem
Socialt arrangements udvalg (medansvarlig)

Cand.jur. årgang 2021
socialt@jfsdu.dk

Caroline Hogrefe

Bestyrelsesmedlem
Socialt arrangements udvalg (medansvarlig)

Ba.jur årgang 2022
socialt@jfsdu.dk

Benedicte Helms

Suppleant
Festudvalget (udvalgsansvarlig)

Cand.jur årgang 2021
festudvalg@jfsdu.dk

Maria Christensen

Bestyrelsesmedlem
Festudvalget (medansvarlig)

Cand.jur årgang 2021
festudvalg@jfsdu.dk

Thilde Bredskov

Bestyrelsesmedlem
Festudvalget (medsansvarlig)

Ha(jur). årgang 2023
festudvalg@jfsdu.dk

Naja Christensen

Bestyrelsesmedlem
Fagligt arrangementsudvalg (udvalgsansvarlig)

Ba.jur årgang 2023
fagligt@jfsdu.dk

 

Emma Thomsen

Suppleant
Fagligt arrangmentsudvalg (medansvarlig)

Ha(jur) årgang 2023
fagligt@jfsdu.dk

Oliver Jensen

Bestyrelsesmedlem
Studiestartsansvarlig (udvalgsansvarlig)

Cand.jur. årgang 2021
studiestart@jfsdu.dk

 

Bestyrelsens opgave er at varetage medlemmernes interesser og sikre overholdelse af foreningens vedtægter. Derudover har bestyrelsen hovedansvaret for foreningens udvalg og udvikling heraf. Foreningen ledes af en bestyrelse på 10 medlemmer og 2 suppleanter, der vælges på en generalforsamling, som afholdes i starten af hvert efterårssemester. For at være valgbar til bestyrelsen skal man være medlem af foreningen og indskrevet på enten HA(jur.)-, BA Jura-, cand.jur.- eller cand.merc.jur.-studiet ved Syddansk Universitet. Bestyrelsens medlemmer vælges for et år ad gangen, dvs. et studieår.

Bestyrelsen består af en formand, en næstformand, en kasserer, en sekretær og fem bestyrelsesmedlemmer samt to suppleanter. Bestyrelsen varetager foreningens ledelse og forestå dennes organisation. Bestyrelsen kan, når den finder det nødvendigt, nedsætte udvalg til varetagelse af nærmere definerede opgaver. I perioden 01/09 til 31/06 afholdes bestyrelsesmøde mindst én gang månedligt. Endvidere indkaldes til bestyrelsesmøde, når formanden finder det nødvendigt, eller når mindst 4 bestyrelsesmedlemmer kræver det. Dagsorden skal inden rimelig tid angives.

Generalforsamlingen kan til enhver tid med et simpelt flertal fratage bestyrelsen eller enkelte bestyrelsesmedlemmer deres hverv. Bestyrelsen sammensættes af de 10 kandidater, der opnår flest stemmer på generalforsamlingen, samt 2 suppleanter. Afstemningen sker efter § 16, stk. 2 i foreningens vedtægter. Der henvises endvidere til vedtægternes § 7 om opstillingsberettigelse og § 14 om opstillingsprocedure.